راه روشن

روزها فکر من این است و همه شب سخنم، که چرا غافل از احوال دل خویشتنم.
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود، به کجا میروم آخر ننمایی وطنم.

۳۰ارديبهشت

می‌نویسم تا یادم باشه که این روزها پرفشارترین، پراسترس‌ترین و سخت‌ترین دوره‌های زندگی‌ام رو تجربه می‌کنم. هیچ دیدی ندارم که این وضعیت چه زمانی و با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسه. اما می‌دونم که بیش از قبل دارم برای حال خوش دلم تلاش می‌کنم و مراقب نگار هستم. آسیب‌هایی که دارم می‌بینم قطعا صفر نشده اما مهم اینه که دارم تلاشم رو می‌کنم، هرچند با قدم‌هایی خیلی کوچک. 

۹۹/۰۲/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
نگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی